Toreby Sejlklubs arkiv -
gammel hjemmeside.

Siden opdateres ikke fra 9. december 2016.

I klubhuset

Toreby Sejlklub er medlem af Frihavnsordningen.

Ny hjemmeside

Højeste antal gæster

Antallet af overnattende gæster er i 2016 steget til 403, det højeste antal indtil nu, oplyste formanden, Jan Krastrup, ved standernedhalingen 30. oktober. Flere autocampere besøger sejlklubben, mens færre sejlere finder vej. Andre gæster slår sig ned ved borde og bænke, men et fåtal glemmer desværre, hvor affaldsbeholderne står.

Arkivfoto: Hans Lund.

Bådoptagninger 2016 - serie, i nyt vindue.

12 års sejlads på
verdenshavene

Tirsdag den 7. februar kl. 19,00 fortæller Birthe og Jørgen Arleth om livet til søs. Billedet er fra Thailand.

"Vi startede turen med at sejle via floder og kanaler til Middelhavet. Her var vi i 3 år og fortsatte så over Atlanten til Caribien. Derefter via Venezuela og Colombia gennem Panama kanalen til Stillehavet. Videre til Galapagos, Marquesas, Tuamotu Islands, Tahiti, Samoa, Tonga, Ny Zealand Fiji, Vanuatu, og Australien. Om hjemturen blot, at den foregik via Indonesien, Sydøstasien, Det indiske Ocean, Mellemøsten og Rødehavet tilbage til Middelhavet".

Byvejret fra DMI:

Få opdaterede vejrudsigter på dmi.dk

2-døgnsudsigt

Link til besejling