Til forsiden

Forside > Gæster - Havnen - Guldborg Sund - Takster - Bom/slæbested

Gæster

Gæstesejlere kan benytte alle pladser i havnen, afmærket med et grønt ledigt-skilt. Toilet og bad står til rådighed hele døgnet. Døren til klubhusets opholdsstue og køkken er aflåst om natten. Vand og el-stik findes på alle broer.

Gæstesejlere betaler 120 kr. pr. døgn.

For medlemmer af Frihavsordningen (synligt frihavnsmærke) er de tre første, sammenhængende døgn gratis, dog med betaling af el- og miljøafgift på 25 kroner.

Gæstesejlere kan tillige, mod forudbetaling, leje en plads for en længere periode, efter aftale.

Toreby Sejlklubs autocamper-plads

• Pladsen er åben i sejlersæsonen.

• Campingophold er ikke tilladt på denne plads.

• Prisen for overnatning pr. autocamper er oplyst ved betalingssøjlen på klubhusets nordside og er inklusiv vand, el og bad. Betaling foretages i de kuverter, som forefindes i betalingssøjlen.

• Toiletter og bad findes i klubhuset. Autocamper-toiletter må ikke tømmes i Toreby Sejlklub.

Grill og øvrige faciliteter står til vore gæsters rådighed.

Placeholder image

Toreby Sejlklub. Dæmningen 2, 4800 Nykøbing F.
post@toreby-sejlklub.dk

System: Adobe Dreamweaver CC.
Webredaktør: Palle Tørnqvist.