Havnefoged: Henrik Lundvaldt. Telefon: 30 11 16 96.
Gæstepladser
Gæstesejlere kan benytte alle pladser i havnen, afmærket med et grønt ledigt-skilt. Toilet og bad står til rådighed hele døgnet. Benyt hoveddøren i i klubhusets vestre gavl. Vand og el-stik findes på alle broer.
Gæstesejlere betaler 175 kr. pr. døgn. 24 Euro.
For medlemmer af Frihavnsordningen (synligt frihavnsmærke) er de tre første, sammenhængende døgn gratis, dog med betaling af el- og miljøafgift på 50 kroner pr. døgn.
Betaling foretages i de kuverter, som forefindes i betalingssøjlen eller via Mobile Pay, 665857. Anfør bådnavn og dato ved betalingen.
Gæstesejlere kan tillige, mod forudbetaling, leje en plads for en længere periode, efter aftale.
Vi er medlem af frihavnsordningen.

Toreby Sejlklubs autocamper-plads
Pladsen er åben i sejlersæsonen.
Campingophold er ikke tilladt på denne plads.
Prisen for overnatning pr. autocamper er 185 kr. pr. døgn, 25 Euro, og er inklusive vand, el og bad. Betaling foretages i de kuverter, som forefindes i betalingssøjlen eller via Mobile Pay, 665857. Anfør registreringsnummer og dato ved betalingen.
Toiletter og bad findes i klubhuset. Autocamper-toiletter kan tømmes i udslagskumme i redskabshusets gård ved indgangen til klubhuset.
Grill og øvrige udendørs faciliteter står til vore gæsters rådighed.

Nykøbing Falster

Byen ligger smukt ned til Guldborg Sund, som skaber en helt særlig stemning. Det meste er inden for gåafstand, så du kan opleve byens centrum, der er præget af blandingen mellem klassisk købstadsarkitektur og moderne bygninger.
Middelaldercentret ligger i udkanten af byen på Lolland-siden. Her finder du også Toreby Sejlklub. På Falstersiden nordligt i havnen holder Sejlforeningen "Vikingen" til sammen med Sejl og Bådklubben "Guldborgsund". Syd for Frederik IX Bro ligger Lergravens Sejl og Fiskeriklub.

Her finder du os