Optagninger og søsætninger

En gang om foråret og to gange om efteråret

Søsætninger 2024

Stubbekøbing Maskinværksteds kørende kran er atter køreklar. Søsætningerne finder sted lørdag den 13. og søndag den 14. april, begge dage fra klokken 8.00.
Mød op i god tid, før det er din tur. Lister med omtrenlig rækkefølge er lagt frem i klubhuset. Mød op i god tid.
Hent listen som pdf HER - åbner i nyt vindue.
MASTEKRAN:
Reglement - Brugsanvisning - Guldborg Tool. (pdf i nyt vindue)
Det koster 1200 kroner at få sat en båd i vandet og få den hejst på land om efteråret og anbragt på vinterpladsen.

Fra klokken otte om morgenen har Festudvalget kaffe og morgenbrød parat i klubhuset.

Bemærk, at både ikke må ligge i vandet mellem 15. november og den 1. april - undtagen åbne joller under 20 fod, ifølge seneste vedtægtsændring fra 27. februar 2024.

Alle stativer og vogne skal være forsynet med mindst bådens navn. Det samme gælder master i masteskuret. Skriv helst navn, bådnavn og telefonnummer. Master på græsarealet må stå der en uge.

Betjeningsvejledning til mastekranen. Hent som pdf

Her finder du os