Bom / Slæbested

Betalingsautomat

Bom med betalingsautomat

Vejledning til automaten

Kode til åbning af bommen til slæbestedet købes i automaten ved parkeringspladsen ved klubhuset.
Det er muligt at købe en 1-dags kode eller en 1-års kode. 60 og 600 kr.
Følg anvisningen på skærmen og se koden på kvitteringen, som du får, når betalingen er gennemført.
Koden på 6 cifre indtastes på standeren ved siden af bommen. Efter et par sekunder vises et flueben, hvorefter bommen åbnes.
Vær opmærksom på, at skriften på kvitteringen kan blive utydelig og svær at læse, så det anbefales at gemme koden på anden vis.
Har du den gamle bomnøgle, kan du stadig bruge den indtil den skal fornyes, hvorefter du skal købe en kode som beskrevet ovenfor. For medlemmer vil bomnøgler fortsat skulle anvendes, indtil et administrationssystem er oprettet og taget i brug - antagelig i vinteren 2024-25.
HUSK AT LUKKE BOMMEN EFTER BRUG.
Bestyrelsen – Toreby Sejlklub
Hent vejledningen som pdf